sobota, 15 marca 2014

Stosik nr 6


Zaczął się kolejny semestr intensywnej nauki, na szczęście na razie udało mi się uporać z wejściówkami i sprawozdaniami. W międzyczasie zebrał mi się malutki stosik, który powolutku będę czytać:


Od lewej: 
1. Stephen King, Peter Straub, Czarny dom - kupiona na wyprzedaży w Tesco, teraz muszę się zaopatrzyć w jej poprzedniczkę - Talizman.
2. Katarzyna Michala, Nadzieja.
3. Boris Vian, Piana dni.
Od góry: 
4. J. K. Rowling, Harry Potter i kamień filozoficzny - autonagroda za zaliczenie egzaminu. Ostatnio naszła mnie straszna ochota na przeczytanie przygód Harry'ego i jego przyjaciół włącznie z ostatnią częścią, której jeszcze nie czytałam. A jako że lubię historie o młodym czarodzieju, a posiadałam tylko czwartą część, postanowiłam kupić też pierwszą. Z czasem dokupię resztę.
5. Virginia C. Andrews, A jeśli ciernie - trzeci tom opowiadający o rodzeństwie Dollangangerów, uwięzionym w dzieciństwie przez matkę na poddaszu.
6. Richard Paul Evans, Zimowe sny - podobnie jak A jeśli ciernie, prezent bożonarodzeniowy, umożliwiający odpoczynek przed kolejnym intensywnym czasem na uczelni.
7. Jonas Jonasson, Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - tej książki jestem bardzo ciekawa już od dłuższego czasu, zdecydowanie trafiony prezent urodzinowy! 
8. David Nicholls, Jeden dzień - również prezent urodzinowy, który był na liście "Chcę!"

Czy czytaliście którąś z wyżej przedstawionych książek? Jak wrażenia? Polecacie? ;)

2 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie poznałabym "Nadzieję", "Jeden dzień" oraz "A jeśli ciernie", bo cała saga czeka na półce. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zimowe sny" Evansa czytałam.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń