niedziela, 16 marca 2014

Nominacja do Liebster Blog Award


Znowu dostałam nominację do zabawy Liebster Blog Award. Dziękuję Claudii :)
 Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym w komentarzu pod postem na ich stronie) oraz zadajesz im wymyślone przez Ciebie 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Co było powodem założenia przez Ciebie bloga?
Chęć posiadania własnego miejsca w internecie, w którym mogłabym się dzielić spostrzeżeniami i uwagami. 
2. Jakie masz usposobienie? Jesteś romantyczką, optymistką, czy poważną intelektualistką?
Chyba z każdego po trochu. Zależnie od dnia i sytuacji, bo jak wiadomo: Kobieta zmienną jest! ;)
3. Co robisz w wolnych chwilach?
Czytam, spaceruję, ćwiczę, spędzam czas z chłopakiem lub znajomymi.
4. Firma kosmetyczna, która często gości w Twojej kosmetyczce?
Nie mam ulubionej, konkretnej firmy. Każda ma jakiś produkt, który mnie urzekł i bez którego nie wyobrażam sobie życia.
5. Ulubione perfumy?
Ostatnio Little black dress z AVONu.
6. Które blogi lubisz odwiedzać?
Najczęściej książkowe i z przepisami. Zaglądam też na blogi modowo-urodowe i motywujące do ćwiczeń.
7. Sposób na chandrę?
Czekolada, ciepła kawa lub herbata, dobra książka lub serial, rozmowa z kimś bliskim, może też być spacer.
8. Ty za 10 lat...?
Mam nadzieję pracująca w laboratorium żona i mama o świetnej figurze! ;p
9. Jakich 3 kosmetyków do makijażu nie oddasz za nic w świecie?
Podkład Vichy, tusz Maybelline i najzwyklejsza pomadka Nivea.
10. Ulubiona potrawa?
Nie mam ulubionej, ale musi być smaczna :)
11. Zakupy w sieciówkach czy second handach?
Ubrania mam i stąd i stąd. Ostatnio częściej zaglądam do sieciówek. 

Jako że już kiedyś brałam udział w tej zabawie, pozwolę sobie nie zadawać pytań i nie nominować kolejnych uczestników, a każdego chętnego do udziału w zabawie zapraszam do odpowiedzi na pytania, które zadałam już jakiś czas temu, a znajdziecie je TU

Pozdrawiam serdecznie i do przeczytania niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz