czwartek, 6 czerwca 2013

Stosik nr 5


Kolejny stosik, po bardzo długim czasie, gdzie czytałam w większości same chemiczne pozycje wypełnione mądrym tekstem i milionem wzorów i równań. Mimo sesji, czas na małą przerwę. A umilać mi wolne chwile będą te oto książki:

Od góry:
1. Misery, Stephen King
2. Płatki na wietrze, Virginia C. Andrews
3. Czarownica, Anna Klejzerowicz (zakupiona poprzez Targ z Książkami)
4. Ostatnie spotkanie w Paryżu, Lynn Sheene ( dawny prezent świąteczny)
5. Giń, Hanna Winter (wypożyczona z biblioteki, a recenzja już jest --> o tu! )


Przy okazji zapraszam też do zakładki Czekolada, po pyszne brownie.
Życzcie mi powodzenia na zbliżającej się sesji i do zobaczenia niebawem :)

5 komentarzy:

  1. Posiadam całą sagę o Dollangangerach, ale zazdroszczę"Misery" i "Czarownicy". Życzę powodzenia na sesji i będę wdzięczna, jeśli Ty również potrzymasz kciuki za mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkradłabym "Czarownicę" oraz "Giń" (choć tę ostatnią już czytałam)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Misery" jest po prostu rewelacyjna - notabene, jest moją ulubioną książką Kinga :)

    OdpowiedzUsuń