wtorek, 20 listopada 2012

Stosik nr 4


Na początku przepraszam za dłuższy zastój na moim blogu i nie odwiedzanie Waszych, już powoli staram się to nadrabiać. A tym czasem przyszedł czas na kolejny stosik. Tym razem trochę skromniejszy, bo i tak na razie nie mam za dużo czasu na czytanie. Cóż, studia. To tłumaczy wszystko ;)




Od góry:
1. Obsesja, Erica Spindler (Skoro lubię Kavę, to może i to mi się spodoba. W końcu z tej samej serii Bestsellerów New York Timesa)
2. Cyfrowa Twierdza, Dan Brown (Pożyczona od dobrego kolegi już w czerwcu, cierpliwie czekała na swoją kolej)
3. Trzy metry nad niebem, Federico Moccia (Polubiłam Moccię, a tę książkę chciałam przeczytać już dawno)
4. Demony Dextera, Jeff Lindsay (Po serialu "Dexter" nie mogę się już doczekać. Też swoje odczekała.)

5. Mistrz, Andy Andrews (Na nią też w końcu przyszedł czas - czeka na półce od czerwca, kiedy wydawnictwo przysłało ją za zapisanie się do newslettera).


Mam tylko nadzieję, że będę miała wystarczająco dużo czasu i chęci na ich przeczytanie.
I że mnie nie rozczarują. :)
A może Wy już czytaliście którąś z nich? Co o niej myślicie?

10 komentarzy:

  1. Czytałam "Trzy metry nad niebem" - książka mi się podobała i bardzo przeżywałam zakończenie ;) Spindler czytałam inne powieści, ale styl autorki mi się spodobał, a Kavę też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej książki z powyższego stosiku niestety nie czytałam, ale ciekawi mnie "Mistrz" i "Trzy metry nad niebem".

    OdpowiedzUsuń
  3. Są dwie książki w tym stosiku,które bardzo chciałabym przeczytać, a mianowicie "Obsesja" i "Cyfrowa Twierdza". Z niecierpliwością będę oczekiwać twoich recenzji tych książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z podanych przez Ciebie książek, ale mam ochotę na "Trzy metry nad niebem". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie "Obsesja", ale zycze bardzo milej lektury wszystkich ksiazek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. DEXTERA wolę oglądać niż czytać, a CYFROWĄ TWIERDZĘ już dawno przeczytałam:) czekam aż przeczytasz 3 METRY NAD NIEBEM i napiszesz chociaż krótką recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy stosik. Życzę miłego czytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znane tytuły, a Moccia cóż skradł moje serce już dawno, a książki "Trzy metry nad niebem" nigdzie nie mogłam zdobyć ( swoją drogą mój tatuaż na początku miał brzmieć: tre metri sopra il cielo - tak zakochana byłam w tym pisarzu). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama b. lubię Dextera, jednak z książek przeczytałam chyba tylko połowę jednej z nich :) I ciekawa jestem tych trzech metrów nad niebem. Miłego czytania i do usłyszenia u mnie: written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń