sobota, 7 lipca 2012

oTAGowano mnie!

Dziękuję ZoOcha za otagowanie mnie ; )

Zasad nie będę przytaczać, ponieważ z tego co zauważyłam większość osób brała już udział w zabawie i znaleźć kogoś jest wielkim wyzwaniem. Dlatego ja nikogo tagować nie zamierzam, ale może znajdą się chętni, którzy zechcą odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytania.

Pytania i moje odpowiedzi:
1. Śnieg czy deszcz?
    Śnieg
2. Czekolada czy jabłko?
    Oczywiście, że czekolada!
3. Lody waniliowe czy truskawkowe?
    Truskawkowe
4. Ulubiony autor?
    Nie mam ulubionego, jednak chętnie czytam Alex Kavę, Stephena Kinga, Erica-Emmanuela Scmitta oraz ostatnio spodobał mi się też Federico Moccia.
5. Ulubiony cytat?
    Nie mam jednego ulubionego. Mam kilka, większość głównie z Alchemika Paulo Coelho.
6. Która książka wywarła na Tobie największe wrażenie? Dalczego (w kilku słowach)
    Dziennik Anny Frank. Czytany dawno temu, jeszcze w podstawówce. Jak na mój ówczesny mały rozumek, historia nastolatki, która próbuje normalnie żyć mimo całego ogarniającego ją cierpienia, głodu i ubóstwa była piorunująca. A odwaga i pogoda ducha Anny godna podziwu.
7. Częściej słuchasz serca czy rozumu?
    Staram się słuchać serca po uprzednim przemyśleniu wszystkich "za" i "przeciw". Rzadko jest taka możliwość, więc idąc za głosem serca robię czasem spore głupstwa ; )
8. Ulubiony serial?
    Rodzinka.pl
9. Morze czy góry?
    Morze
10. Romans czy książka fantasy?
    W tej chwili wybieram romans ; )
11. Cecha, którą najbardziej cenicie u przyjaciela?
    Szczerość i lojalność.


To teraz moje pytania, dla chętnych nieotagowanych osób:
  1. Ulubiona pora roku?
  2. Kot czy pies?
  3. Jaka jest Twoja najlepsza pora dnia na czytanie książek?
  4. Książka papierowa, e-book, czy audio?
  5. Autor, którego unikasz? 
  6. Najchętniej czytam... (gatunek/tytuł/autor)
  7. Najgorsza ekranizacja?
  8. Ulubiony film?
  9. Ulubiony zespół lub solista, typ muzyki?
10. Piosenka, która w tej chwili Ci chodzi po głowie?
11. Miejsce, w którym uwielbiasz spędzać wakacje i te, w którym zamierzasz je spędzić?

4 komentarze:

  1. co prawda otagowano mnie, ale odpowiem Ci tutaj na Twoje pytania :)

    1. zima
    2. kot
    3. bez różnicy, byle mieć na to czas
    4. papierowa bądź e-book
    5. w sumie brak
    6. kryminały i kobiece, z autorów Michalak i Zafona
    7. Pamiętniki Wampirów
    8. hmm ciężko, chyba "Avatar"
    9. swego czasu uwielbiałam HIM
    10. "Gone with the sin" HIM
    11. dom [święty spokój] i Egipt/Paryż

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinka.pl - wprost uwielbiam!:)
    Tak samo jak zimę i czekoladę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Też lubie Rodzinka.pl :D
    Też odpowiem na pytania tutaj :D
    1. Wiosna
    2. Pies
    3. Wieczór, późnie popełudnie
    4. Książka papierowa
    5. Nie ma takiego
    6. Wcześniej fantasy, a teraz różnie, przygodowe, romanse itp ;)
    7. Pamiętniki wampirów
    8. 3 metry nad niebem <3
    9. Rock, Nickelback, 30STM, Coldplay, Florence and The Machine
    10. Never Close Our Eyes - Adam Lambert
    11. Dom, Paryż, Nowy Jork, Anglia, i wiele, wiele innych miejsc których nie wymieniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakby Cię jednak interesowały książki z pogranicza fantastyki to zapraszam na konkurs do mnie :P

    OdpowiedzUsuń