sobota, 2 czerwca 2012

Stosik nr 2

Tym razem większy od poprzedniego. Większość książek wypożyczona z biblioteki.


Od góry:
1. Klub miłośniczek czekolady, Carole Matthews
2. Dieta miłośniczek czekolady, Carole Matthews
3. Kwiaty na poddaszu, Virginia C. Andrews
4. Kod Leonarda da Vinci, Dan Brown
5. Linia życia, Jodi Picoult
6. Spirala śmierci, Leena Lehtolainen
7. I będę żyć..., Jerri Nielsen, Maryanne Vollers (Kiedyś już ją zaczęłam, niestety utknęłam w martwym punkcie i w końcu ją oddałam. Od jakiegoś czasu znowu za mną chodziła i nie mogłam się powstrzymać, żeby jej nie wypożyczyć!)
8. Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie, Federico Moccia
9. Oczarowanie. Życie Audrey Hepburn, Donald Spoto (Pokusiłam się ze względu na moją sympatię
do niej i chęć dowiedzenia się o Audrey czegoś więcej.)

No i oczywiście nieodłączny element przy każdej czytanej książce: czekolada! Bo bez niej nie nie da rady! ;)
A tu szczególnie przy Miłośniczkach (...) Matthews.

2 komentarze:

  1. Ładny stos. :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaaaaam ;D I nie mam na myśli wyłącznie czekolady i jej "Miłośniczek". Chętnie przeczytałabym wszystkie książki ze stosiku, "Kod Leonarda da Vinci" nawet drugi raz, dawno żadna książka tak mnie nie wciągnęła :) Miłej lektury, no i.. smacznego!

    OdpowiedzUsuń